Központi épület: 1085 Budapest, VIII. Üllői út 26 | Központi telefon: 459-1500 | Heti hírlevél: Adja meg címet a fel/leiratkozáshoz!

Napi két almával a magas koleszterinszint ellen

Napi két alma elfogyasztásával legalább tíz százalékkal csökkenthető a vér koleszterinszintje – hívta fel a figyelmet az Európai Bizottság.

Mielőtt megennénk a gyümölcsöket, legalább 40 másodpercen át 50-52 Celsius-fokos meleg vízben mossuk meg, hogy eltávolítsuk héjukról a baktériumokat – tette hozzá Máire Goeghegan-Quinn, a bizottság kutatási és fejlesztési biztos szóvivője.

A brüsszeli bizottság ajánlása az Isafruit elnevezésű integrált európai kutatási projekt eredményein alapul. A gyümölcsfogyasztás előnyeit vizsgáló programban mintegy 60 kutatóintézet 200 szakembere vesz részt 16 országból. A 13,8 millió eurós (csaknem 3,9 milliárd forintos) költségvetésű kutatási projekt 2006 januárjában kezdődött és idén nyáron fejeződik be – olvasható az Isafruit honlapján.


Semmelweis Színes Print This Post Nyomtatás az oldal tetejére A lap tetejére vissza Vissza az előző lapra



SEMMELWEIS SZÍNES
hírek, érdekességek az orvostudomány,
az egészségügy és a kutatás világából



umft
  • Oktatás

  • Betegellátás

  • Kutatás & Fejlesztés

  • Központi Tartalom

  • Hallgatói Élet








  • Az Egyetemről

  • Galéria

    IMG_9758 IMG_0298 sembal.jpg (61) 075 IMG_8104 large-85 IMG_8075 sembal.jpg (197)

    Hírarchívum